10.2.08

Aku..Scandal Yang Punya Rasa Itu

Pada malam minggu..
Ditengah malam hening
Di sebuah rumah yang tak berpenghuni

Di atas gebar itu
Pergolakkan rasa berlaku
Rakusnya rentapan
Hingga lupa akan sempadan

Kita..
Kulit kita saling bergeselan

Kita..
Peluh kita saling bercampuran

Kita..
Nafsu kita saling berbauran
Namun rasa kita itu tiada langsung

Antara kita tak akan punya rasa itu
Engkau tidak pernah mencintai ku
Aku..biarlah aku sahaja yang tahu

Aku pernah coba untuk menahan rasa itu
Memohon sujud agar nafsu tidak menjadi rasa itu
Namun aku khilaf dari landasan jajahan itu
Nafsu kini bertukar menjadi rasa..

Aku tahu
Untuk sebarang kemungkinan
Tak akan engkau ada rasa itu
Tak akan engkau kejar diri ku
Tak akan engkau mencintai ku
Tak akan engkau meratapi perginya aku
Tak akan engkau terkesima melihat aku melangkah lalu
Tak akan..

Namun tetapi aku sedar
Akhir nanti aku akan tersungkur layu
Tersentap melihat kau mengejar dia
Termanggu melihat kau cinta sama dia
Terdiam meratap rasa itu
Terkesima melihat kau pegang erat tangannya
Terjelepuk mengenang sebuah rasa yang sia-sia

Akhir nanti
Apa yang aku dapat hanyalah
Melihat kau dari jauh..
Membayangkan rasa itu
Mengelamun kau disisi ku
Menyorok rasa luka hati ku
Melayan angan-angan yang sekadar angan-angan

Dan yang pasti..aku akan pergi lagi
Pergi menyorok diri dari malu
Pergi menyorok diri dari kamu
Pergi menyorok diri dari rasa itu

Tetapi nafsu ku akan tetap terus berlegar meneman kamu
Disuatu malam yang engkau kepingin pelukku di dalam tidur mu..

Aku..hanyalah sekadar
Skandal yang punya rasa itu..

Terima Kasih untuk sedikit nafsu itu
Terima Kasih kerna pelukan erat itu
Terima Kasih kerna ciuman itu
Terima Kasih kerna kehangatan itu
Terima Kasih kerna keghairahan itu
Terima Kasih kerna semua itu

dan apa yang aku tahu..
Aku..Skandal yang punya rasa itu

dan engkau nanti
Tiada lagi mencari aku
Tiada lagi perlukan aku
Tiada lagi aku..dalam hari-harimu

**relationship is so hard to define when you are in the wrong track..love cannot change if the status is undecideable

0 comments: