4.8.09

Getarnya tiada sama
Kali ini berbeda sekali dengan getaran yang dulu

Adakah rasa getar ini
Sebenarnya rasa cinta
Cinta yang berakar umbi dari dalam hati

Sejujurnya aku
Mengharapkan kamu datang bersama dengan sesuatu
Di balik senyum manis itu
Kau juga merasakan seperti aku

Aku tiada lagi mahu berpura
Berpura-pura aku gembira

Aku tiada lagi mahu berpura
Berpura-pura aku baik-baik sahaja

Aku tiada lagi mahu berpura
Berpura-pura kononnya tiada merasa apa

Ku akui..
Aku cemburu melihat kau disamping mereka

Ku akui..
Aku sakit hati melihat kamu dalam dakapannya

Ku akui
Aku marah pabila kau bisu seribu bahasa

Ku akui
Aku berang pabila mereka memuja kamu

Persoalannya kenapa mesti aku merasa begitu?
Adakah rasa ini benci ini sebenarnya cinta?
Adakah rasa cembura ini sebenarnya sayang?
Adakah rasa sakit ini sebenarnya rindu?

Dan hakikatnya
Aku mengharapkan sesuatu
Mengharapkan kamu juga rindu
Mengharapkan kamu merasakan rasa seperti aku

Aku kian lemas
Bila kau mula mengatur langkah untuk pergi
Jangan tinggal aku
Kerana aku sudah mula menyayangi kamu

0 comments: