6.8.09

Kamu sayang aku?

Aku senang dengan kamu..

Kamu sayang aku?

Aku selesa dengan kamu

Kamu sayang aku?

Aku menjadi aku bila bersama kamu

Kamu sayang aku?

Kenapa sayang?

Kita buat itu

Kita buat ini

Kita buat semua...aku cuma tanya kamu sayang aku?

Sayang,

Hargailah dia selagi dia ada di hadapan mata

**senyap seketika**

Kalau begitu

Adakah kamu sayang aku?

Aku belum bersedia untuk semua itu

**senyap lagi**

Aku mahu menerima kamu dengan hati yang terbuka

Bukannya terpaksa

Habis tu?

Sayang jangan rosakkan kegembiraan yang ada

Habis tu..apa maksud sayang pada kamu?

Kenapa kau cium aku?

Kenapa kau rangkul aku dengan penuh rasa?

Kenapa aku?

Kenapa kamu terlalu banyak pertanyaan?

Aku perlukan penjelasan

Aku perlukan jawapan

Kenapa?

Kerana aku sudah mula menyayangi kamu

Sayang...

Dunia kita jauh berbeza

Aku takut tidak bisa memberi apa yang kamu hendaki

Aku tak mahu kamu kecewa kerana aku

Habis tu...?

**senyap terus**

0 comments: