3.8.09

Maaf..

Maaf
Maaf dan maaf
serta maaf

Tiada aku buat kamu
Tiada kamu buat aku
Tiada kita
Tiada kami
Tiada wujud mereka berdua lagi

Maaf
Maaf dan maaf
serta maaf

Aku tiada perlu kamu lagi
Kerna aku punya hidup baru yang kian berseri
Walau masih belum ranum lagi
Tapi aku bahagia dia kini disisi

Maaf
Maaf dan maaf
Sera maaf lagi

Tak perlu kau ratap nangis
Tak perlu kau pujuk rayu
Tiada perlu kau sesal bebal
Tiada perlu rasa kesal

Kerana
Kau tiada lagi wujud dalam hati

Kerana
Kau kini
Hanya sebuah mimpi yang ngeri
Yang pernah menghantui

Tapi kini
Aku makin berani
Untuk membuang kamu ketepi

Tapi ingat!
Bukan aku yang merencanakan semua ini
Bukan aku yang mencipta lelahan ini
Bukan aku yang mewarnakan catan kosong ini
Bukan aku

Tapi
kamu yang egois
yang tiada pernah ada rasa hati
Tiada pernah mencermin salah yang hakiki
Yang tidak pernah mengukur baju di badan sendiri

Maaf sekali lagi..

0 comments: